Szolgáltatások

Elektromos Fogkefe

Fogaink egészsége, fogművünk épsége, és általános egészségi állapotunk, ápoltságunk megköveteli a gondos és alapos szájhigiénét.

SMART GUIDE

Számítógépes műtéti tervezés és navigált implantáció Precíz és biztonságos kezelés, a lehető legkevesebb kellemetlenséggel! Sikeres implantációs fogpótlás titka A fogorvosi szakma egyértelmű álláspontja szerint az implantátum beültetés sikerességének egyik legmeghatározóbb tényezője, az implantátum pozíciója. Az implantátum pozícionálása egy kényesen precíz

Fogbeültetés Implantátum

A fogatlanság megnehezíti a táplálkozást, nem tudunk jól rágni, így az egész szervezet károsodik. Az állcsontokban és az állkapocsízületekben kedvezőtlen elváltozások, leépülési folyamatok indulnak el: az állcsontok magassága csökken, az arc összeesik, a ráncok elmélyülnek. Ezen problémák megoldására ajánljuk a fogbeültetést.

Csontépítés

Az implantátum beültetéséhez szükség van megfelelő vastagságú csontszövetre, melybe a műgyökér beépülhet. Ennek hiányában korábban az implantációt nem tudták elvégezni. Azonban ma már olyan korszerű csontpótló anyagok és eljárások állnak rendelkezésre, melyekkel maga az állkapocscsont is “újraépíthető”. Csontpótlás szintetikus anyaggal

Lehetőségek

A vizsgálattól és a tervezéstől kezdve a fogpótlás behelyezéséig, az egész eljárás a fogorvosi rendelőben folyik. Az első kivizsgálás során panoráma-röntgen és CT alapján elkészül a digitális kezelési-terv. A páciens állapotától függően a következő lehetőségek léteznek:

Gyökércsúcsrezekció

Erre a beavatkozásra akkor van szükség, ha a fog a megszokott módon nem gyógyítható.

Fogászati góc

A góc egy letokolt, idült tünetszegény gyulladás, melyből baktériumok, és az általuk termelt un. toxinok más szervbe, mélyebb szövetekbe jutnak, ahol egy másik betegséget okoznak.

Szájsebészet

Nézzük meg, hogy melyek azok a megbetegedések, amelyek gyógyításávala szájsebészet foglalkozik.

Foghúzás

Amikor a fog már menthetetlen, foghúzásra kerül a sor, de a gyors gyógyulás érdekében bizonyos tanácsokat be kell tartani

Elszíneződött, kopott fogaival elégedetlen?
Nézze milyen szépek ezek a cirkon koronák és hidak

Tömés

A fogászatban az elmúlt időkben az esztétikai elvárások kielégítése felértékelődött.

Fogfájás

Ez a fájdalom amilyen gyorsan jön, olyan gyorsan el is múlik, de minél hamarabb tömessük be fogunkat!

Szájhigiénia

A szájhigiénia tökéletes szájápolást jelent, vagyis rendszeres és gondos fogmosást, a káros szenvedélyek, mint pl. dohányzás, kávé, alkohol fogyasztás mellőzését, vagy minimalizálását.

Fájdalom nélkül

Tűmentes érzéstelenítéstől (szedáció)- kéjgázas bódításig, helyi érzéstelenítéstől az altatásig.

Fogkőeltávolítás

Depurálás – ultrahangos fogkőeltávolítás

Fogfehérítés

Rendelői fogfehérítés a ragyogó, hófehér fogakért. Ne maradjon le a CSILLOGÓ CSÜTÖRTÖK AKCIÓNKról!

Higiéniás szaktanácsadás

Napjainkban a rendszeres fogkőeltávolítás, a fogpótlások ápolása,a fogínykezelés, mind-mind hozzátartoznak az egészséges, tudatos életmódhoz.

Fluoridos kezelés

Rendelőnkben lehetőség van fluoridos, kezelésre, amit iontoforézis készülékkel végzünk. Fogínysorvadás következtében szabaddá vált fognyaki felszínek érzékenységének megszüntetésére, fogszuvasodás megelőzésére, érzékeny rágófelületek, szabaddá vált dentin kezelésére.

Korona Híd

Élethű, természetes hatású esztétikus koronák és hidak.

Cirkon Korona

A természetes fogakhoz megtévesztésig hasonló áttetszőség

Gyökérkezelés

Gyökérkezelés során alapos érzéstelenítés után, a fogorvos eltávolítja a gyulladásban lévő fogidegeket és ereket, a fájdalom is jelentősen csökken.

CAD/CAM

A CAM egység tulajdonképpen egy számítógép által vezérelt “marógép”, amely megfelelő anyagból kifaragja a szoftver segítségével megtervezett koronát, hídtagot. Ennek a korszerű technológiának köszönhetően a fogpótlások pontosabbak, mint valaha, ezáltal tartósabbak is.